Giwil
Legacy Member
Dag iedereen, ik heb een klein verzoekje voor jullie.
Aangezien ik zelf een grafische noob ben zou ik 2 dingen aan jullie willen vragen. Mijn voetbalploeg heeft me gevraagd een simpel logo te maken. De vorm heb ik al maar ik moet er een afbeelding in verwerken.
Dit is het logo dat ik nu al gemaakt heb maar ik zou er graag deze of deze nog bijzetten onderaan.
Nu is mijn vraag aan jullie of iemand deze afbeeldingen kan vergroten tot 350x350px en ze kan bewerken zoals mijn logo. Dus de linkerhelft van de afbeeldingen wit en de rechterhelft groen (#00AD04).
Je zou me er een grote dienst met bewijzen en ik hoop dat dit niet te veel gevraagd is.
Mercikes op voorhand eh
Aangezien ik zelf een grafische noob ben zou ik 2 dingen aan jullie willen vragen. Mijn voetbalploeg heeft me gevraagd een simpel logo te maken. De vorm heb ik al maar ik moet er een afbeelding in verwerken.
Dit is het logo dat ik nu al gemaakt heb maar ik zou er graag deze of deze nog bijzetten onderaan.
Nu is mijn vraag aan jullie of iemand deze afbeeldingen kan vergroten tot 350x350px en ze kan bewerken zoals mijn logo. Dus de linkerhelft van de afbeeldingen wit en de rechterhelft groen (#00AD04).
Je zou me er een grote dienst met bewijzen en ik hoop dat dit niet te veel gevraagd is.
Mercikes op voorhand eh

