fixer187
Legacy Member
Sinds ruime tijd is er een voetbal pronospel hier op het sportforum. Voor de winnaar hadden we gedacht een prijsje te geven en dit zou dan een avatar die hij kan gebruiken om aan te tonen dat hij voetbal King is.
De competitie loopt ten einde in het weekend van 5-8 mei en zouden we dan dit aan de winnaar te "overhandigen"
Waarschijnlijk zal er een stemming gebeuren welke de beste is.
Er was al voorgesteld om een foto van de winnaar in de ava te plaatsen in de aard van...
http://www.voetbalkrant.com/gokaffaire_t.jpg
Dit zou dan natuurlijk pas kunnen gebeuren wanneer de winnaar bekend is.
Maar het kan evengoed ook een gif of een render zijn.
Uiteindelijk zouden we een klein formaat nodig om als ava te gebruiken een een grotere pic om eventueel een link van de pic in je sig te plaatsen.
Het enigste wat er imo wel zou moeten opstaan is het jaar van het seizoen, nml 2005-2006.
Go nuts en al vast bedankt namens de deelnemers
De competitie loopt ten einde in het weekend van 5-8 mei en zouden we dan dit aan de winnaar te "overhandigen"
Waarschijnlijk zal er een stemming gebeuren welke de beste is.
Er was al voorgesteld om een foto van de winnaar in de ava te plaatsen in de aard van...
http://www.voetbalkrant.com/gokaffaire_t.jpg
Dit zou dan natuurlijk pas kunnen gebeuren wanneer de winnaar bekend is.
Maar het kan evengoed ook een gif of een render zijn.
Uiteindelijk zouden we een klein formaat nodig om als ava te gebruiken een een grotere pic om eventueel een link van de pic in je sig te plaatsen.
Het enigste wat er imo wel zou moeten opstaan is het jaar van het seizoen, nml 2005-2006.
Go nuts en al vast bedankt namens de deelnemers
