Overlord
Legacy Member
Hallo wij zijn een muziekgroep en wij zijn al lang op zoek naar een logo. We hebben zelf geprobeerd maar er kwam nooit niets goet uit de bus.
Onze groep noemt Abused en het liefst zouden we een logo hebben in zwart wit en rood.
Wij spelen wat hardere rock dus het logo moet van toepassing zijn.
Dank bij voorbaat
Onze groep noemt Abused en het liefst zouden we een logo hebben in zwart wit en rood.
Wij spelen wat hardere rock dus het logo moet van toepassing zijn.
Dank bij voorbaat