Frado2005
Legacy Member
Hi,
ik heb een powerpoint presentatie gemaakt, maar ik zoek nog iemand die de juiste effecten kan toevoegen, bv bij een overschakeling naar een andere dia enzo.
Wie zich geroepen voelt gelieve mij te PM'en zodat ik de presentatie kan doorzenden
Ty
Frado
PS: als dit op het verkeerde board staat, gelieve het te verplaatsen; k'wist niet echt waar ik dit zou posten..
ik heb een powerpoint presentatie gemaakt, maar ik zoek nog iemand die de juiste effecten kan toevoegen, bv bij een overschakeling naar een andere dia enzo.
Wie zich geroepen voelt gelieve mij te PM'en zodat ik de presentatie kan doorzenden
Ty
Frado
PS: als dit op het verkeerde board staat, gelieve het te verplaatsen; k'wist niet echt waar ik dit zou posten..