Jetstorm
Legacy Member
Hoi,
Dit is wellicht mijn eerste keer in deze sectie van het telenet forum dus als ik een fout maak tegen de posting rules, mijn excuses daarvoor. Ik heb de sticky gelezen over de rules en doe mijn best ze ten goede op te volgen.
On topic: Ik ben enkele dagen geleden begonnen met een nieuw clanproject (counterstrike). Aangezien ik nieuw ben in het designen van websites etc heb ik een template gedownload. Ik heb deze template volledig remod en in de kleuren combo gezet van onze clan.
Nu is de vraag of iemand zich geroepen voelt om van de (2) banners (left/right) een flash animatie te maken. En eventueel ook van de navigatiebalk (de knoppen home etc.).
De desbetreffende template staat op http://users.pandora.be/thrstaer/Prime.Gaming/home.jpg.
Ik heb ook een .psd bestand in geval dit nodig zou zijn.
Voor meer informatie mag je mij altijd contacteren via msn of mail op [email protected]
Dank bij voorbaat
Dit is wellicht mijn eerste keer in deze sectie van het telenet forum dus als ik een fout maak tegen de posting rules, mijn excuses daarvoor. Ik heb de sticky gelezen over de rules en doe mijn best ze ten goede op te volgen.
On topic: Ik ben enkele dagen geleden begonnen met een nieuw clanproject (counterstrike). Aangezien ik nieuw ben in het designen van websites etc heb ik een template gedownload. Ik heb deze template volledig remod en in de kleuren combo gezet van onze clan.
Nu is de vraag of iemand zich geroepen voelt om van de (2) banners (left/right) een flash animatie te maken. En eventueel ook van de navigatiebalk (de knoppen home etc.).
De desbetreffende template staat op http://users.pandora.be/thrstaer/Prime.Gaming/home.jpg.
Ik heb ook een .psd bestand in geval dit nodig zou zijn.
Voor meer informatie mag je mij altijd contacteren via msn of mail op [email protected]
Dank bij voorbaat