Archief - REQUEST: Webmasters

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nvdw

Legacy Member
Wel,

wij willen een website starten, maar hebben hier dus alle hulp bij nodig. Wij hebben enkel een plan, maar weinig kennis in gevorderd webontwerp.
Daarom: WIE kan ons helpen?
OF: welke kennis en vaardigheden zijn er nodig om een website zoals wij willen, op te starten?

Ik kan 2 voorbeelden geven. Deze voorbeelden zijn niet de ideeën die wij willen uitwerken, maar de websites en downloadsoftware WEL.
www.pokerroom.com
www.onlinebandit.com

Dus met andere woorden: een website waar gebruikers inloggen, waar een applicatie gedownload wordt, en waar vele connecties op mogelijk zijn.


Alvast bedankt voor de info.
Bereiken kan ook via mail [email protected]

Bram

Legacy Member
En wie gaat uw applicatie schrijven? Ik ga ervanuit dat aangezien dit een request is, er geen vergoeding voor is weggelegd? Desondanks ben ik mild geinteresseeerd... PM als ge mij wilt overtuigen.

SyRuS.be

Legacy Member
Ofwel heb je zelf webdesign kennis, scripting kennis en een beetje geld en knutsel je zelf je site / concept in elkaar. Een beetje zoals een knutselaar die naar de hobbywinkel gaat en zo zelf zijn droom 'tuinhuis' maakt met een klein budget.

Ofwel huur je iemand in die jouw droom site / concept gaat maken maar dan gaat dit veel meer kosten want voor niets komt de zon niet op.


M.a.w. ofwel doe je het zelf en dan is dit topic een beetje overbodig. Maar indien je niet over de kennis beschikt dan moet iemand anders het allemaal voor je doen en ga je een (ruim) budget nodig hebben (en ga je dit best even vermelden).

Maar een site zoals die dat je noemt heb je niet onder de hoge XXXX euro's.

Nvdw

Legacy Member
SyRuS.be zei:
Ofwel heb je zelf webdesign kennis, scripting kennis en een beetje geld en knutsel je zelf je site / concept in elkaar. Een beetje zoals een knutselaar die naar de hobbywinkel gaat en zo zelf zijn droom 'tuinhuis' maakt met een klein budget.

Ofwel huur je iemand in die jouw droom site / concept gaat maken maar dan gaat dit veel meer kosten want voor niets komt de zon niet op.


M.a.w. ofwel doe je het zelf en dan is dit topic een beetje overbodig. Maar indien je niet over de kennis beschikt dan moet iemand anders het allemaal voor je doen en ga je een (ruim) budget nodig hebben (en ga je dit best even vermelden).

Maar een site zoals die dat je noemt heb je niet onder de hoge XXXX euro's.

Ik zoek iemand die het geheel voor ons maakt.
En ik heb er euro's voor over ja, maar daar moet dan over gepraat worden met degenen die in staat zijn om het te maken.

TheBram

Legacy Member
SyRuS.be zei:
Ofwel huur je iemand in die jouw droom site / concept gaat maken maar dan gaat dit veel meer kosten want voor niets komt de zon niet op.

want enkel de zon gaat voor niets op ;)

Smokyke

Legacy Member
:P Websites zijn tegenwoordig ook niet zo duur hoor. Als je er zelf een maakt kom ik aan 35 euro per jaar. Tegen als je zelf een gaat laten maken, hangt af wat je wilt maar dan zit je toch snel aan 500€.

Xavez

Legacy Member
Smokyke zei:
:P Websites zijn tegenwoordig ook niet zo duur hoor. Als je er zelf een maakt kom ik aan 35 euro per jaar. Tegen als je zelf een gaat laten maken, hangt af wat je wilt maar dan zit je toch snel aan 500€.
Heh? :). 35 euro per jaar als je zelf een maakt? Ik volg de redenerig even niet :p.

PrStalker11

Legacy Member
Gaat het enkel om de website zelf of ook het te dll programma?

Bram

Legacy Member
TS heeft ook het te dll programma nodig. (al ff gepmd)... ik veronderstel da dit te doen is met Java?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan