SavaB
Legacy Member
www.savab-multimedia.com
Hoi,
ik zou binnenkort een portfolio willen opmaken, omdat ik op het moment toch begin met wat werkjes van mezelf te verzamelen op allerlei digitale vlakken.
Op het moment heb ik enkel nog een design, en dat wat vervat in een html-cover, maar vanaf dat mijn studies het toelaten begin ik aan de php en sql uitvoering.
op dit moment werkt er dus nog niets.
Ik heb er al goede commentaren over gehoord, en ben er zelf ook tevreden van, maar het menu zou in elk geval beter mogen, en heb niet echt een duidelijke aanduiding van de site zelf op de pagina, wat ook wel een minpuntje is. Daar zou ik dus nog voor moeten zorgen.
Een aantal mensen zeiden me ook dat het zwart van de achtergrond 'te zwart' was, en dat er mss een licht patroon met donkere grijswaarden in zou mogen, maar dat zie ik zelf niet graag in feite.
Hoi,
ik zou binnenkort een portfolio willen opmaken, omdat ik op het moment toch begin met wat werkjes van mezelf te verzamelen op allerlei digitale vlakken.
Op het moment heb ik enkel nog een design, en dat wat vervat in een html-cover, maar vanaf dat mijn studies het toelaten begin ik aan de php en sql uitvoering.
op dit moment werkt er dus nog niets.
Ik heb er al goede commentaren over gehoord, en ben er zelf ook tevreden van, maar het menu zou in elk geval beter mogen, en heb niet echt een duidelijke aanduiding van de site zelf op de pagina, wat ook wel een minpuntje is. Daar zou ik dus nog voor moeten zorgen.
Een aantal mensen zeiden me ook dat het zwart van de achtergrond 'te zwart' was, en dat er mss een licht patroon met donkere grijswaarden in zou mogen, maar dat zie ik zelf niet graag in feite.
het is inderdaad zelf getekend, maar zo spectaculair is hij nu ook weer niet hoor ;-) Het meeste van de dingen die ik maak zijn trouwens game-gericht, met uitzondering van wat web- en animatie- prulletjes.
, ik ga eerst die menu proberen in orde te krijgen qua design, maar het volgende puntje is zeker en vast de achtergrond