Archief - savab

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SavaB

Legacy Member
www.savab-multimedia.com

Hoi,

ik zou binnenkort een portfolio willen opmaken, omdat ik op het moment toch begin met wat werkjes van mezelf te verzamelen op allerlei digitale vlakken.

Op het moment heb ik enkel nog een design, en dat wat vervat in een html-cover, maar vanaf dat mijn studies het toelaten begin ik aan de php en sql uitvoering.
op dit moment werkt er dus nog niets.

Ik heb er al goede commentaren over gehoord, en ben er zelf ook tevreden van, maar het menu zou in elk geval beter mogen, en heb niet echt een duidelijke aanduiding van de site zelf op de pagina, wat ook wel een minpuntje is. Daar zou ik dus nog voor moeten zorgen.
Een aantal mensen zeiden me ook dat het zwart van de achtergrond 'te zwart' was, en dat er mss een licht patroon met donkere grijswaarden in zou mogen, maar dat zie ik zelf niet graag in feite.

j design

Legacy Member
Als je dit zelf getekend heb, waar ik van uitga, heb ik daar veel respect voor.
Enkel vind ik het niet echt passen om er een website rond te bouwen.
Ik vind het eerder een "game"achtige afbeelding.

Bij het zwart krijg ik ook wat het gevoel dat er iets mankeerd. Al denk ik dat een grijstint mss wel beter is dan een patroon, een patroon gaat volgens mij de aandacht van de kader wegnemen en wat zwaar uitvallen.

SavaB

Legacy Member
Thx :) het is inderdaad zelf getekend, maar zo spectaculair is hij nu ook weer niet hoor ;-) Het meeste van de dingen die ik maak zijn trouwens game-gericht, met uitzondering van wat web- en animatie- prulletjes.

De afbeelding is idd mss een beetje ongelukkig gekozen, maar dat was er een die ik toevallig bij de hand had, en ik had iets nodig als opvulling om aan te geven "hier komen afbeeldingen te staan"

j design

Legacy Member
Ik had het niet enkel op de afbeelding in de content, ook de omkadering.
Heel mooi op zich maar ik vind het niet echt een website.
Das natuurlijk een eigen smaak.

Als je dan al content gaat plaatsen denk ik ook dat je wat plaatsgebrek gaat hebben.

edit: Anderzijds als je op de gamewerled mikt, kan dit wel aanslaan

SavaB

Legacy Member
Dat is idd uiteindelijk de bedoeling :) het zou idd gaan dienen om te gebruiken bij sollicitaties e.d., omdat het het gemakkelijkste medium is om zowel mijn programmeerskills (game-engine enz.) als mijn artskills (3D, 2D, enz.) naar voor te brengen. En aangezien web-ontwerp niet mijn grootste aanwinst is, gaat dat nooit echt een publiekstrekker zijn voor mij ;)

McTony

Legacy Member
het ziet er al geweldig uit !!
maar ik vind de zwarte achtergrond wat te saai :)

SavaB

Legacy Member
thx :D, ik ga eerst die menu proberen in orde te krijgen qua design, maar het volgende puntje is zeker en vast de achtergrond

Gamefactor

Legacy Member
Beste, heb je al eens gedacht hoe je dit gaat slicen? Zal namelijk geen makkelijke opdracht zijn om hier grote content in te plaatsen...

Het heeft niet veel weg van een website die diensten aanbied, wel voor een gamewebsite.

Ik zelf vind hem iets te donker en je font is ook in mijn ogen een verkeerde keuze.

SavaB

Legacy Member
het slicen is eigenlijk al gebeurd. Ik weet dat het niet erg proper is, maar ik ga gewoon werken binnen 3 + 1 slices, en daarbinnen tables steken zoals nu reeds gebeurd. Binnen die tables wordt dan alle content aangemaakt.

Ik heb het reeds anders geprobeerd, op een meer 2.0 manier te slicen, maar da is dan telkens volledig naar de knoppen in IE vanaf er met repeats gewerkt wordt.

Ik ga idd ook nog een ander lettertype moeten kiezen: op mac ziet dit er wel mooi uit (naar mijn mening natuurlijk), maar op pc is dit een lichte ramp. Maar op het moment is het lettertype het meest storende in de menu, en die wordt dus nog veranderd naar een meer design-achtig-iets. :D

Het is niet mijn bedoeling om diensten aan te bieden via de website. Ik wil gewoon een online portfolio hebben waar ik kan laten zien wat ik kan. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan