SideShow
Legacy Member
Hallo
Ik vraag me af wie mij wegwijs kan maken in de opleidingen en scholen of universiteiten, die een opleiding aanbieden in de richting van 3d modeling, visualisatie, animatie.
Ik heb al iets gevonden over de universiteit van Wales, the german filmschool, en enkele scholen in Frankrijk (supinfocom, esma, les gobelins).
Iemand ervaring hiermee ? Wat te verwachten, te doen ? Is het een klein beetje haalbaar ? Ik wil meer dan alleen '3d models kunnen maken'. Ook de verplaatsing en de taal zouden voor mij een echte uitdaging kunnen inhouden, en misschien voor mij zingeving zijn in mijn leven.
Ook iets ivm met mezelf: ik ben nu bijna 24 jaar, heb een A1 diplomatje (ICT), en ben nu al meer dan een jaar aan het vechten met mijn gezondheid maar zou normaal moeten goed komen. Ik zie het soms niet zitten om te gaan werken in een ICT bedrijfje ofzo met mijn huidig diploma. Ik heb er trouwens al wat ervaring mee. Ik zou graag iets dóén, iets in handen nemen, iets meer of verder. Ik droom niet van te gaan werken bij Pixar ofzo ... maar ik wil gewoon iets interessants doen, iets leren, mezelf 'upgraden', meer mens worden, meer achtergrond hebben, meer 'geleerd' zijn, ....
Dus opnieuw:
Iemand ervaring hiermee ? Wat te verwachten, te doen ? Is het een klein beetje haalbaar ?
Ik vraag me af wie mij wegwijs kan maken in de opleidingen en scholen of universiteiten, die een opleiding aanbieden in de richting van 3d modeling, visualisatie, animatie.
Ik heb al iets gevonden over de universiteit van Wales, the german filmschool, en enkele scholen in Frankrijk (supinfocom, esma, les gobelins).
Iemand ervaring hiermee ? Wat te verwachten, te doen ? Is het een klein beetje haalbaar ? Ik wil meer dan alleen '3d models kunnen maken'. Ook de verplaatsing en de taal zouden voor mij een echte uitdaging kunnen inhouden, en misschien voor mij zingeving zijn in mijn leven.
Ook iets ivm met mezelf: ik ben nu bijna 24 jaar, heb een A1 diplomatje (ICT), en ben nu al meer dan een jaar aan het vechten met mijn gezondheid maar zou normaal moeten goed komen. Ik zie het soms niet zitten om te gaan werken in een ICT bedrijfje ofzo met mijn huidig diploma. Ik heb er trouwens al wat ervaring mee. Ik zou graag iets dóén, iets in handen nemen, iets meer of verder. Ik droom niet van te gaan werken bij Pixar ofzo ... maar ik wil gewoon iets interessants doen, iets leren, mezelf 'upgraden', meer mens worden, meer achtergrond hebben, meer 'geleerd' zijn, ....
Dus opnieuw:
Iemand ervaring hiermee ? Wat te verwachten, te doen ? Is het een klein beetje haalbaar ?
, opleiding is maw 0.
