Archief - SEARCH: Designers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Snatch_brands

Legacy Member
Beste,
Wij zijn drie studenten bedrijfcommunicatie en marketing die deelnemen aan de internationale marketing wedstrijd L'Oréal brandstrom.
Momenteel zijn we doorheen de preselecties gewalst. Nu hebben we een maand de tijd om ons project tot een nog hoger niveau te tillen.
Wat hebben we nodig:
- Mensen die ons kunnen behelpen met 3D modellen.
- Iemand die samen met ons een flashpresentatie in elkaar wil boksen.

Natuurlijk is niets voor niets, dus wat bieden wij.
- Onze medewerkers worden vermeld op onze website www.snatch.be
- jullie krijgen de kans jullie kaartje af te leveren bij een 20 koppige bedrijfsjury
- Indien we doorgaan naar de Belgische finale dan kan jullie werk ook daar nog eens schitteren en worden jullie met naam en toenaam vermeld natuurlijk
- wij kunnen eventueel ook een kleine financiële vergoeding ter beschikking stellen.

Als er iemand geïnteresseerd is om in een echte bedrijfscontext mee te werken aan een erg ambitieus project laat dan zeker iets weten. Wij reiken al het materiaal aan met een gedetailleerd overzicht wat er moet gebeuren. Natuurlijk is er steeds ruimte voor eigen artistieke interpretatie.

je kan ons altijd bereiken, mail naar: [email protected]

alvast hartelijk bedankt en we hopen een aantal gemotiveerde mensen te leren kennen.

vriendelijke groetjes
Bart
Snatch

NAGD

Legacy Member
Snatch in het Engels kan iets hélemaal anders betekenen ;)

En ja kan zeker interessant zijn voor laatstejaars of pas afgestudeerden.
Hup to it!

Snatch_brands

Legacy Member
Dat is waar, een beetje dubbele bodem. tot nog toe heeft niemand erop gewezen. hoedje af voor jou dus.

En zoals je zegt is ons initiatief interessant voor laatstejaars of pas afgestudeerden. We bereiken toch zowat een 50 tot 100tal bedrijfsmensen.
Daarom kan het ook interessant zijn voor grafische bedrijfjes. Zo werken wij momenteel ook samen met een drukkerij om wat naambekendheid te genereren.

Snatch_brands

Legacy Member
Wiffy zei:
ik heb wel interesse maar weinig tijd wat moet ik doen ?

Wel een flash presentatie samen met ons in elkaar steken,
Wij reiken al het materiaal aan, ook achtergrond enz.
Het is dus kwestie alles in presentatie te gieten en te animeren.
Cijfertjes laten verspringen, balkjes laten groeien, muziek importeren op aantal beelden,... .

Belangrijk wel: de finale vindt plaats 15 april. dus een dagje ervoor zou de presentatie in zijn plooi moeten liggen.

Alvast bedankt voor jouw reactie
vriendelijke groet
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan