sgt slingshot
Legacy Member
Hallo,
Ik passeer hier al maanden bijna dagelijks op dit deel van het forum om jullie prachtwerkjes te beschouwen , bij deze heb ik ook erg veel zin gekregen om ook te beginnen aan 3d modelling! 'k Heb vandaag gmax gedownload , maar vind het nogal ingewikkeld , heeft iemand goede tutorials voor gmax , of is dit niet het ideale programma om met te beginnen?
Ik passeer hier al maanden bijna dagelijks op dit deel van het forum om jullie prachtwerkjes te beschouwen , bij deze heb ik ook erg veel zin gekregen om ook te beginnen aan 3d modelling! 'k Heb vandaag gmax gedownload , maar vind het nogal ingewikkeld , heeft iemand goede tutorials voor gmax , of is dit niet het ideale programma om met te beginnen?
).