coap
Legacy Member
Hallo
Meschien is dit niet het juiste forum maar kga het hier toch proberen
. Wij organiseren tijdens werchter in onzen hof een feestje en we ginge tshirts laten maken. Nu ik zoek al heel lang achter een tekening van een RAIBAN (zon piloten bril ). Maar vind dat nergens! het moet groot genoeg zijn en moet zo helemaal gevuld zijn in het zwart. Kunnen jullie meschien helpen?
merci eh manne
Meschien is dit niet het juiste forum maar kga het hier toch proberen
. Wij organiseren tijdens werchter in onzen hof een feestje en we ginge tshirts laten maken. Nu ik zoek al heel lang achter een tekening van een RAIBAN (zon piloten bril ). Maar vind dat nergens! het moet groot genoeg zijn en moet zo helemaal gevuld zijn in het zwart. Kunnen jullie meschien helpen?merci eh manne

