tomh
Legacy Member
jaja, De grote vakantie komt er weer eens aan en ik heb eigenlijk zowat geld nodig, nu was mn vraag, als hier mss mensen zitten, die op een grafisch/reclame bureau zitten, en die eventueel vakantiewerkers aannemen?
Tis omdat ik Grafische studeer, en ik zou mn vakantiewerk eigenlijk ook willen doen in die sector.
Ik hoop dus ook een hele hoop ervaring op te doen en veel bij te leren.
Iemand die bedrijven weet die vakantiewerkers 'eventueel' aannemen?
Dan kan ik ze eens een mailtje droppen ofzo.
Groeten
Tom
Tis omdat ik Grafische studeer, en ik zou mn vakantiewerk eigenlijk ook willen doen in die sector.
Ik hoop dus ook een hele hoop ervaring op te doen en veel bij te leren.
Iemand die bedrijven weet die vakantiewerkers 'eventueel' aannemen?
Dan kan ik ze eens een mailtje droppen ofzo.
Groeten
Tom



wou gewoon weten als iemand hier bedrijven kent die overwegen om vakantiewerkers aan te pakken. Ik denk nie da vakantiewerk bij een reclame bureau zo vanzelfsprekend is als bij bv een bouwbedrijf ofzo he 
