Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DeBuGGeR zei:ik speel tf2 en snap de mop wel hoor, maar kvind hem niet zo grappig.
zeer leuk getekend wel![]()
ik kijk er altijd naar uit ^^
Snipergen zei:Hey man, ik vind sommige cartoons van jou echt geweldig, en sommige ook serieus minder, smaken verschillen precies.
Bvb met that baby is a spy, briljant idee, maar de laatste tekening zou ik de baby bvb niet in beeld getoont hebben maar gewoon de engi die iets wrencht. Nuja, teken es wat meerik kijk er altijd naar uit ^^
Btw ben ook van gent![]()
en inderdaad humor is zeer subjectief
en het is op zich al moeilijk om telkens origineel uit de hoek te komen en toch nog altijd grappig te zijn.
DeBuGGeR zei:Genkenaars zijn de beste he![]()
w00tw00t zei: