Mooi ontwerp, toch maak je nog enkele fouten waar ik haast
niet bij kan.
- Afmetingen van je ontwerp? Je hoeft 800x600 niet te respecteren,
respecteer 1024x768 dan wel tenminste.
- Je header is veel te groot, waardoor verticaal veel plaats verliest.
- Logo is leuk, maar het wordt saai als je het doorheen heel de website
blijft reclycleren. Werk een leuker, misschien zelf simpeler logo uit.
- Tekst opmaak. De tekst die er nu staat wil ik als bezoeker in geen
1000 jaar lezen. Speel meer met titels, opmaak, bold, underline, etc...
Maak ook je paragrafen korter want nu is het onaangenaam lang.
Pas je font-size aan aan je doelgroep; waarom kiezen voor zulke
kleine letters->Informatieve site mag grotere letters hebben.
- Witruimte tussen je verschillende elementen beperken. Er moet
ademruimte zijn tussen alles maar teveel is ook niet goed.
- Toon wat er komt bij 'company' & 'info en contact'; nu is dat
nog een vage witte ruimte.
Je zit met leuke, frisse kleuren. Een mooie header, maar op gebied
van opmaak en verhoudingen (Te grote header, niet voor 800x600,
lange paragrafen, veel te grote links-kolom, ...) zit het echt dik
fout.
Pas daar dus een mouw aan!