Archief - Trouw foto lichtjes aanpassen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

n0sTRa

Legacy Member
Hallo, ik en men vriendin zijn enkele weken geleden in het huwelijks bootje gestapt en staan nu voor de moeilijke keuze om onze foto's uit te kiezen. Nu heb ik eentje waar we beiden redelijk opstaan die ik zou willen uit vergroten maar er staat nog een weg op die eruit ge photoshopt zou moeten. Iemand die dit zou kunnen doen? Eventueel vergoeding is mogelijk.

Het gaat om de volgende foto: http://i142.photobucket.com/albums/r119/n0str4/DSC_6447.jpg

Volgens mij is dit voor iemand met een klein beetje kennis best mogelijk. Kan nog andere foto's geven om wat aan gras te komen ook, enz...

Indien je intresse hebt noem je me uw prijs en mail ik de foto in volle resolutie door.


edit: zou wel dringend zijn want volgende week willen we bij een etentje de foto's overhandigen aan de ouders :)

b0rt

Legacy Member
n0sTRa zei:
Hallo, ik en men vriendin zijn enkele weken geleden in het huwelijks bootje gestapt en staan nu voor de moeilijke keuze om onze foto's uit te kiezen. Nu heb ik eentje waar we beiden redelijk opstaan die ik zou willen uit vergroten maar er staat nog een weg op die eruit ge photoshopt zou moeten. Iemand die dit zou kunnen doen? Eventueel vergoeding is mogelijk.

Het gaat om de volgende foto: http://i142.photobucket.com/albums/r119/n0str4/DSC_6447.jpg

Volgens mij is dit voor iemand met een klein beetje kennis best mogelijk. Kan nog andere foto's geven om wat aan gras te komen ook, enz...

Indien je intresse hebt noem je me uw prijs en mail ik de foto in volle resolutie door.


edit: zou wel dringend zijn want volgende week willen we bij een etentje de foto's overhandigen aan de ouders :)
hoe groot gaat ge het uitvergroten? de resolutie is namelijk zeeeer laag voor te printen. Ge hebt toevallig geen grotere afbeelding hiervan?

MaDe

Legacy Member
Ik zou wel graag eens proberen :P
Niet dat ik echt goed ben..

Kan je me de foto aub een zenden?

Flipkikker

Legacy Member
Hoe dringend is het?

Stuur mij een pm met de foto in volle resolutie,
heb het momenteel héél druk, maar als niemand anders het gedaan heeft tegen maandagavond, dan kan ik het nog fixen ;) (laat hier dan aub iets weten indien het wél al zou gedaan zijn)
(Ik kan er ws ten vroegste maandagavond voor zorgen, eerder is mogelijk, maar niet zeker... ;))

j design

Legacy Member
Klein probeerseltje.
Ik ben niet echt een grafisch ontwerper, eerder web.
Het gras lijkt nu wel wat eentonig maar met wat ander materiaal, betere res moet dat wel lukken.
(Dit is +-10min 'werk')

On the low res:
Kijk hier eens

Je mag de foto ook altijd uploaden via mijn designersblog design4u (under construction)
design4U
De max filesize zal ik voorlopig naar 10mb zetten, dat moet normaal ruim volstaan

n0sTRa

Legacy Member
Heb via ander forum ondertussen een aangepaste foto gekregen. Die heb ik ondertussen al naar photo.com gedaan :)

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan