bjornusken
Legacy Member
Beste,
Kheb een vraagje over Visual Basic 2008! Khoop datk hiervoor op de juiste plek zit, anders gelieve mij door te verwijze naar de juiste plek
Ik moet een opdracht maken in visual basic (dus iets programmeren), we hebben een eindresultaat van de docent mee gekrege, als we dat van hem testen (we zien zijn programmacode NIET, we hebbe enkel een executable), dus de situatie is zo: als we op een knop klikke wordt er een bestand ingeleze in een venster (tis een lange lijst) dus al die zinnen worden onder elkaar weergegeven (er is ook een scrollbar voorzien) maar zodra da venster die zinne weergeeft, gaat het scherm ineens mee naar benede, dus ge moet trug naar boven scrollen om de eerste zin te zien! maar als ik dat programmeer (da bestand inleze en al lukt allemaal) maar hoe moet je ervoor zorge dat het scherm mee naar benede gaat met de tekst, zoda ge trug na bove moet scrolle? dat lukt me niet
alvast bedankt
grtz :applause:
Kheb een vraagje over Visual Basic 2008! Khoop datk hiervoor op de juiste plek zit, anders gelieve mij door te verwijze naar de juiste plek

Ik moet een opdracht maken in visual basic (dus iets programmeren), we hebben een eindresultaat van de docent mee gekrege, als we dat van hem testen (we zien zijn programmacode NIET, we hebbe enkel een executable), dus de situatie is zo: als we op een knop klikke wordt er een bestand ingeleze in een venster (tis een lange lijst) dus al die zinnen worden onder elkaar weergegeven (er is ook een scrollbar voorzien) maar zodra da venster die zinne weergeeft, gaat het scherm ineens mee naar benede, dus ge moet trug naar boven scrollen om de eerste zin te zien! maar als ik dat programmeer (da bestand inleze en al lukt allemaal) maar hoe moet je ervoor zorge dat het scherm mee naar benede gaat met de tekst, zoda ge trug na bove moet scrolle? dat lukt me niet

alvast bedankt
grtz :applause:



