sunaj
Legacy Member
Ej
jongens het is mij opgevallen dat veel mensen op deze site en zelfs meerdere toch voor de Villppu gaan in plaats van de Structure of man.
want zelf heb ik de structure of man en ik vind hem zelf wel goed, maar goed das mijn mening.
dus mijn vraag: Waarom vind de meerderheid Vilppu toch beter dan Structure of man?
BTW heb zelf niet de Dvd's van Vilppu gezien!
jongens het is mij opgevallen dat veel mensen op deze site en zelfs meerdere toch voor de Villppu gaan in plaats van de Structure of man.
want zelf heb ik de structure of man en ik vind hem zelf wel goed, maar goed das mijn mening.
dus mijn vraag: Waarom vind de meerderheid Vilppu toch beter dan Structure of man?
BTW heb zelf niet de Dvd's van Vilppu gezien!