Spacy2003
Legacy Member
Enkele dagen geleden (omwille van school) ben ik begonnen met het modellen van WALL-E in C4D. Ik heb helemaal nog geen ervaring gehad met 3D programma's dus alles was zo goed als nieuw voor mij.
En aangezien ik hierop geevalueerd zal worden zou ik jullie mening toch wel eens willen vragen !
Groeten K.
En aangezien ik hierop geevalueerd zal worden zou ik jullie mening toch wel eens willen vragen !
Groeten K.

