n0sTRa
Legacy Member
Hoi, heb hier een home server staan waar er windows Vista X64 op geinstald staat. Nu wou ik een webserver instaleren. Heb vroeger op 32b winxp server geinstald op de manier dat Lashknife nog geschreven heeft. Kan ik dit nog doen want bij het downloaden zag ik dat apache win32 is.
