ShadesOfJae
Legacy Member
Hey,
Voor Ultras-Belgium hebben wij een "Nieuws-systeem" nodig.
Je snapt het wel, bijvoorbeeld als je nieuws op de site moet zetten, of een nieuw verslag op de site wilt zetten, dat dit niet altijd handmatig moet gebeuren, maar dat je dit gewoon in een kadertje kan invullen en op "Verzenden" klikken, en het staat op de site.
Maar ik weet niet hoe ik hieraan moet beginnen, ik ken geen HTML of PHP of ..., kan iemand mij helpen ?
Alvast bedankt !
Voor Ultras-Belgium hebben wij een "Nieuws-systeem" nodig.
Je snapt het wel, bijvoorbeeld als je nieuws op de site moet zetten, of een nieuw verslag op de site wilt zetten, dat dit niet altijd handmatig moet gebeuren, maar dat je dit gewoon in een kadertje kan invullen en op "Verzenden" klikken, en het staat op de site.
Maar ik weet niet hoe ik hieraan moet beginnen, ik ken geen HTML of PHP of ..., kan iemand mij helpen ?
Alvast bedankt !
. Als ge iets gratis wilt moete zeer vaak in community gaan zoeken of sjans hebben dat er mensen zijn die toch genoeg tijd hebben en de goedheid u te willen helpen
.
, heb nog eigne community te onderhouden