Jay
Legacy Member
Howdie
't Was om te vragen of er iemand wilde helpen met het ontwerpen van een nieuwe website voor Katechetika, de Leuvense universiteitskring van theologie. Momenteel zitten we op de servers van de KULeuven zelf, met een standaard layout: www.katechetika.be.
Nu is het wel zo dat we eigen webruimte hebben en daarvoor ook betalen, maar die benutten we vooralsnog enkel voor de mailserver. Graag hadden we een nieuwe website in elkaar geknutseld gezien. Meer details zijn via mij te bekomen, daarvoor kan je me toevoegen op msn: [email protected]. Natuurlijk moet het er goed en overzichtelijk uitzien, tevens zou het de bedoeling zijn om een systeem à la Drupal te integreren zodat er makkelijk content op de website kan geplaatst worden.
Zou enorm leuk zijn als er wat designers/programmeurs reageren, Katechetika is een kleine kring met weinig middelen, maar nen dikke merci moogt ge sowieso verwachten en maybe dat ik wel besluit om zelf in de geldbeugel te tasten. Ow ja, een goed woordje bij God wil ik ook wel doen
Thanks
't Was om te vragen of er iemand wilde helpen met het ontwerpen van een nieuwe website voor Katechetika, de Leuvense universiteitskring van theologie. Momenteel zitten we op de servers van de KULeuven zelf, met een standaard layout: www.katechetika.be.
Nu is het wel zo dat we eigen webruimte hebben en daarvoor ook betalen, maar die benutten we vooralsnog enkel voor de mailserver. Graag hadden we een nieuwe website in elkaar geknutseld gezien. Meer details zijn via mij te bekomen, daarvoor kan je me toevoegen op msn: [email protected]. Natuurlijk moet het er goed en overzichtelijk uitzien, tevens zou het de bedoeling zijn om een systeem à la Drupal te integreren zodat er makkelijk content op de website kan geplaatst worden.
Zou enorm leuk zijn als er wat designers/programmeurs reageren, Katechetika is een kleine kring met weinig middelen, maar nen dikke merci moogt ge sowieso verwachten en maybe dat ik wel besluit om zelf in de geldbeugel te tasten. Ow ja, een goed woordje bij God wil ik ook wel doen

Thanks