-scroin
Legacy Member
Jhellow,
Ik ben bezig met een animatie. Het is een beetje een abstracte animatie, maar er is nog wel wat werk aan. Ik heb hem al gepost zodat ik weet wat jullie er al van vinden. Op het einde moet je niet echt letten. Daar trekt de timing op niets. Kheb het gemaakt met 3dsmax en After Effects.
Graag jullie mening
Quicktime - 320x240 - 26mb
Om te downen naar benede scrolle en op free drukken
Ik ben bezig met een animatie. Het is een beetje een abstracte animatie, maar er is nog wel wat werk aan. Ik heb hem al gepost zodat ik weet wat jullie er al van vinden. Op het einde moet je niet echt letten. Daar trekt de timing op niets. Kheb het gemaakt met 3dsmax en After Effects.
Graag jullie mening
Quicktime - 320x240 - 26mb
Om te downen naar benede scrolle en op free drukken