Robain
Legacy Member
Heey
Het is nogal moeilijk uit te leggen dus kan ik het het makkellijkst demonstreren:
Bekijk de onderstaande pagina eerst in firefox, en bekijke hem daarna in iexplorer. Zoals het in firefox is zou ik het willen...
Ik weet dat dit probleem te omzeilen is door de die aktie.gif gewoon te verwerken in men header-en contentafbeeldingen. Maar dat wil ik gewoonweg niet doen. Ik weet dat het mogelijk is zoals het nu is, en zo wil ik het ook
Verder ben ik me bewust dat de navigatie nog niet 100% in orde is, daar wordt aan gewerkt
Site
Stylesheet
Greetz
Het is nogal moeilijk uit te leggen dus kan ik het het makkellijkst demonstreren:
Bekijk de onderstaande pagina eerst in firefox, en bekijke hem daarna in iexplorer. Zoals het in firefox is zou ik het willen...
Ik weet dat dit probleem te omzeilen is door de die aktie.gif gewoon te verwerken in men header-en contentafbeeldingen. Maar dat wil ik gewoonweg niet doen. Ik weet dat het mogelijk is zoals het nu is, en zo wil ik het ook

Verder ben ik me bewust dat de navigatie nog niet 100% in orde is, daar wordt aan gewerkt

Site
Stylesheet
Greetz



)
)