fromalk
Legacy Member
hello all,
ik heb een heel kleine vraag ivm de xhtml 1.0 dtd,
volgens de validatie is er een warning:
http://validator.w3.org/check?uri=h...rict&ss=1&outline=1&group=0&No200=1&verbose=1
ik heb echter al verschillende combinaties geprobeerd zonder succes.
Kan iemand me dus even zeggen wat ik verkeerd doe?
MVG Stijn
ik heb een heel kleine vraag ivm de xhtml 1.0 dtd,
volgens de validatie is er een warning:
http://validator.w3.org/check?uri=h...rict&ss=1&outline=1&group=0&No200=1&verbose=1
ik heb echter al verschillende combinaties geprobeerd zonder succes.
Kan iemand me dus even zeggen wat ik verkeerd doe?
MVG Stijn
. (xhtml is in feite gewoon een xml-document dat compatible is met de html-structuur
).