[HBV]-=XortioN=-
Legacy Member
Hallo,
Na lange drukte toch eindelijk eens aan mijn portfolio kunnen beginnen.
De website is verre van afgewerkt maar geeft toch al een idee naar wat het zou moeten gaan ... Het design is ongeveer klaar, de inhoud moet nog voor gezorgd worden, alsook voor sommige opties ...
To do:
- Search functie
- Contact Form uitgebreider
- Portfolio opvullen en heropmaken (ga bredere opmaak maken)
- Evt. een 3D gallery maken met flash (met al mijn projecten in)
- De html validator eens nakijken
- De kalender fixen
- De achtergrond aanpassen
- png to gif hack voor IE
- ... en andere ...
Link : www.xcustoms.be
Opbouwende kritiek mag altijd, andere kritiek ook. Maar gelieve te beargumenteren waarom je iets slecht vindt, dan leer ik iets bij.
Mvg,
Carolus / XortioN
Na lange drukte toch eindelijk eens aan mijn portfolio kunnen beginnen.
De website is verre van afgewerkt maar geeft toch al een idee naar wat het zou moeten gaan ... Het design is ongeveer klaar, de inhoud moet nog voor gezorgd worden, alsook voor sommige opties ...
To do:
- Search functie
- Contact Form uitgebreider
- Portfolio opvullen en heropmaken (ga bredere opmaak maken)
- Evt. een 3D gallery maken met flash (met al mijn projecten in)
- De html validator eens nakijken
- De kalender fixen
- De achtergrond aanpassen
- png to gif hack voor IE
- ... en andere ...
Link : www.xcustoms.be
Opbouwende kritiek mag altijd, andere kritiek ook. Maar gelieve te beargumenteren waarom je iets slecht vindt, dan leer ik iets bij.
Mvg,
Carolus / XortioN
) die we met verfrollen gaan verven?
