Periculum
Legacy Member
Ik heb vorig jaar grafisch ontwerp gestudeerd in Antwerpen maar heb dit spijtig genoeg moeten opgeven omdat ik dit financieel niet meer kon bekostigen. Daarom heb ik sinds kort mijn oog laten vallen op deze richting dichter bij huis en het lijkt me uiterst interessant.
Ik word dit jaar 21 en ben vastberaden mijn diploma te behalen en ik zit toch wel met enkele vraagjes..
Ik vroeg me af of het nog mogelijk is mijn 7de jaar te gaan doen op deze leeftijd en of het zelfs wel mogelijk is om deze richting te volgen omdat mijn getuigschrift derde graad over iets helemaal anders gaat, hoewel ik mits mijn half jaar in Antwerpen en zelfstudie denk ik wel meer dan genoeg basis heb om hieraan te beginnen.
Ik wou dit in Herentals te volgen in het Francesco Paviljoen omdat dit veel beter te bekostigen valt omdat dit veel dichter bij huis is, heeft er iemand ook toevallig ervaring met deze richting/school?
Alvast bedankt en let's stay on topic shall we
Ik word dit jaar 21 en ben vastberaden mijn diploma te behalen en ik zit toch wel met enkele vraagjes..
Ik vroeg me af of het nog mogelijk is mijn 7de jaar te gaan doen op deze leeftijd en of het zelfs wel mogelijk is om deze richting te volgen omdat mijn getuigschrift derde graad over iets helemaal anders gaat, hoewel ik mits mijn half jaar in Antwerpen en zelfstudie denk ik wel meer dan genoeg basis heb om hieraan te beginnen.
Ik wou dit in Herentals te volgen in het Francesco Paviljoen omdat dit veel beter te bekostigen valt omdat dit veel dichter bij huis is, heeft er iemand ook toevallig ervaring met deze richting/school?
Alvast bedankt en let's stay on topic shall we
