speeding.be
Legacy Member
Beste,
Ik ben in januari afgestudeerd (een bachelor - situeert zich ergens in het sociaal agogisch werk). Ik weet nog niet echt welke richting ik precies uit wil gaan en interessante vacatures vind ik ook maar moeilijk. Ik ben tenslotte nog maar 22 ... Tijd genoeg om er een paar keer goed over na te denken.
In tussentijd heb ik een paar interim gedaan (steeds met vraag voor een job met tijdelijk karakter). Momenteel werk ik in een fabriek als arbeider (14,70 euro per uur - 2 ploegen (vroeg en middag)). Zwaar werk. Ik ging er voor 2 maand gaan en die 2 maand zijn om.
Vandaag kreeg ik de aanbieding om een interne opleiding tot ploegchef te volgen. Ook 2 ploegen en waarschijnlijk een betere verloning. Werk is ook een stuk properder als ploegchef.
Leuk dat ze het aanbieden, maar zo'n zaken moeten natuurlijk besproken worden. De keuze hangt grotendeels af van mij natuurlijk, maar hoe zie jij deze kwestie (ploegensysteem combineren met sociaal leven, hoe staat de job op de cv, is het verstandig om te bedanken?, ...).
Dank bij voorbaat.
Niels
Ik ben in januari afgestudeerd (een bachelor - situeert zich ergens in het sociaal agogisch werk). Ik weet nog niet echt welke richting ik precies uit wil gaan en interessante vacatures vind ik ook maar moeilijk. Ik ben tenslotte nog maar 22 ... Tijd genoeg om er een paar keer goed over na te denken.
In tussentijd heb ik een paar interim gedaan (steeds met vraag voor een job met tijdelijk karakter). Momenteel werk ik in een fabriek als arbeider (14,70 euro per uur - 2 ploegen (vroeg en middag)). Zwaar werk. Ik ging er voor 2 maand gaan en die 2 maand zijn om.
Vandaag kreeg ik de aanbieding om een interne opleiding tot ploegchef te volgen. Ook 2 ploegen en waarschijnlijk een betere verloning. Werk is ook een stuk properder als ploegchef.
Leuk dat ze het aanbieden, maar zo'n zaken moeten natuurlijk besproken worden. De keuze hangt grotendeels af van mij natuurlijk, maar hoe zie jij deze kwestie (ploegensysteem combineren met sociaal leven, hoe staat de job op de cv, is het verstandig om te bedanken?, ...).
Dank bij voorbaat.
Niels
