sarah19
Legacy Member
hoi allemaal!
Ik zou graag willen weten wie er ooit heeft deelgenomen aan het examen van uitbreiding wetenschappen ASO3. Ik ben namelijk van plan om dit jaar deel te nemen aan dat examen, maar omdat ik toch niet helemaal zelfverzekerd ben zou ik hier graag ervaringen lezen enz...
Hoe verloopt het examen?
Hoe lang moet je er gemiddeld voor studeren?
Wat is de moeilijkheidsgraad ongeveer?
Vanwaar kan je je studiemateriaal halen?
Ik zou graag willen weten wie er ooit heeft deelgenomen aan het examen van uitbreiding wetenschappen ASO3. Ik ben namelijk van plan om dit jaar deel te nemen aan dat examen, maar omdat ik toch niet helemaal zelfverzekerd ben zou ik hier graag ervaringen lezen enz...
Hoe verloopt het examen?
Hoe lang moet je er gemiddeld voor studeren?
Wat is de moeilijkheidsgraad ongeveer?
Vanwaar kan je je studiemateriaal halen?