Archief - Belangrijk ! Office Management

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

modo

Legacy Member
Hallo,

Heeft iemand ervaring met de opleiding Graduaat Meertalig Secretariaat oftewel Office Management op CVO Pantha Rei avondschool te Gent ??

Hoe zit het met voorkennis Duits en Frans ? Is dit doenbaar ?

Met vriendelijke groet,

modo

Legacy Member
Belangrijk voor mezelf om te weten wat die opleiding qua voorkennis vergt ...

Trebby

Legacy Member
Ooit al gehoord van infodagen? Of gewoon de website bezoeken? :p

Jerre__

Legacy Member
Als iedereen hier zijn topic omschrijft als 'belangrijk' bestaan er binnenkort geen prioriteiten meer... Ga -zoals gezegd- eens naar een infodag/avond.

Racing_Genk

Legacy Member
Dit is totaal niet belangrijk....

Het komend academiejaar begint pas eind september dus dit heeft geen enkele prioriteit (ten opzichte van andere topics)

modo

Legacy Member
ja ben ik ook van plan, volgende infosessie is pas eerste week van september.

eens rondvragen op voorhand kan altijd geen kwaad

Jerre__

Legacy Member
Ik kan alleszins zeggen dat mijn vriendin dat momenteel in Bacheloropleiding volgt, daar begint Duits vanaf 0 en Frans op beperkt niveau.

Dat zal dus bij CVO sowieso nog makkelijker zijn.

NotoriousP

Legacy Member
modo zei:
ja ben ik ook van plan, volgende infosessie is pas eerste week van september.

eens rondvragen op voorhand kan altijd geen kwaad

Dat maakt het nog steeds niet belangrijk... je hebt ons zwaar teleurgesteld.

modo

Legacy Member
Jerre__ zei:
Ik kan alleszins zeggen dat mijn vriendin dat momenteel in Bacheloropleiding volgt, daar begint Duits vanaf 0 en Frans op beperkt niveau.

Dat zal dus bij CVO sowieso nog makkelijker zijn.

oke dr ben ik tenminste iets mee

Put_met_keren

Legacy Member
Duits is in de bacheloropleiding een keuzevak.
Imo begon dat helemaal niet van 0, ik had in het middelbaar al Duits gehad dus ik dacht dat het wel ging meevallen. Ik heb mij daar serieus aan mispakt en ben na 1 semester voor een ander keuzevak gegaan.
Het is veel en het gaat enorm snel. In het 3e jaar zitten ze trouwens nog maar met een man of 4 voor Duits.

En Frans, oké beperkt niveau, als je het zo wil noemen :)
Je wordt toch verondersteld om bv. al uw tijden van de werkwoorden te kennen.
In het 1e jaar zaten er een paar van het BSO en die hadden blijkbaar alleen maar de ind. présent & passé composé gezien dus die hadden wel dikke miserie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan