gravedigger101
Legacy Member
Hallo,
Na een tijdje niet posten ben ik hier weer.
Ik had graag volgend jaar een opleiding gevolgd waarmee ik in de IT-wereld terecht kan.
Ik had er al gevonden in Brugge bij syntrawest, en in Oostende bij cevora (van horen zeggen, alhoewel die niet meer op de site staat)
Weet iemand hier meer over?
Mijn vriendin woont in Oostende, dus het zou voor mij het makkelijkst zijn om het in omgeving Oostende/Brugge te doen.
een 3-jarige opleiding is voor mij wat te veel, dus ik zoek eerder opleidingen van een jaar (zoals de cevora opleiding), waarmee je dan wel later moet (of mag) bijscholen.
Ik wil snel aan het werk (ik zal binnen enkele weken een bachelor-diploma hebben, maar ik wil er echt niet mee verder. Ik heb hem afgewerkt omdat ik het anders 3 jaar weggesmeten geld vind), een jaartje kan er natuurlijk wel nog bij, 3 niet.
Na een tijdje niet posten ben ik hier weer.
Ik had graag volgend jaar een opleiding gevolgd waarmee ik in de IT-wereld terecht kan.
Ik had er al gevonden in Brugge bij syntrawest, en in Oostende bij cevora (van horen zeggen, alhoewel die niet meer op de site staat)
Weet iemand hier meer over?
Mijn vriendin woont in Oostende, dus het zou voor mij het makkelijkst zijn om het in omgeving Oostende/Brugge te doen.
een 3-jarige opleiding is voor mij wat te veel, dus ik zoek eerder opleidingen van een jaar (zoals de cevora opleiding), waarmee je dan wel later moet (of mag) bijscholen.
Ik wil snel aan het werk (ik zal binnen enkele weken een bachelor-diploma hebben, maar ik wil er echt niet mee verder. Ik heb hem afgewerkt omdat ik het anders 3 jaar weggesmeten geld vind), een jaartje kan er natuurlijk wel nog bij, 3 niet.

CCNA IS de basis( of een basis) als mensen daarvoor slagen en nog niet weten hoe ze VTP (of het zal wel GVRP bij een HP zijn) kunnen instellen dan hebben ze gewoon de antwoorden online geblokt en kennen ze de cursus inhoud niet