KingK
Legacy Member
Hallo iedereen! Heb dit jaar 1semester communicatiemanagement gedaan aan artevelde hogeschool (gent) en 1semester marketing aan mercator, Hogent (1ste jaar bachelor).
Nu heb ik boeken op overschot natuurlijk, dus mensen die dit gaan studeren mogen me contacteren om een vriendenprijsje ervoor te regelen :applause:
Nu heb ik boeken op overschot natuurlijk, dus mensen die dit gaan studeren mogen me contacteren om een vriendenprijsje ervoor te regelen :applause: