Hallo, ik heb op deze school de opleiding graduaat optie klima gevolgd. De opleiding duurt 3 jaar met gemiddeld 12uur les per week. De lessenroosters staan online.
De opleiding is niet te onderschatten maar met enige doorzettingsvermogen kom je er wel. De elektronica vakken vond ik het moeilijkst. Deze worden gegeven door mevr Patricia van melckebeek. Ze geeft trouwens bijna alle vakken van elektriciteit en elektronica.
Frank ghyselen is de opleidingcoordinator voor de specialisatie klima en is steeds bereid te helpen. Frank geeft wiskunde, mechanica, klima, sterkteleer, ... Dus redelijk wat vakken

als je vragen hebt over de opleiding kun je hem steeds contacteren of stuur me je gsm nr via pm. Dan wil ik u gerust eens opbellen
Mvg Peter