trX
Legacy Member
Hey allemaal,
Ik vroeg me het volgende af:
Als je van job wisselt doorheen het jaar, bv. van januari tot augustus bij de huidige werkgever, van augustus tot december bij een andere werkgever.
Krijg je dan je eindejaarspremie bij de huidige werkgever voor de gewerkte maanden (januari - augustus) uitbetaald met je laatste loon?
Thanks!
Ik vroeg me het volgende af:
Als je van job wisselt doorheen het jaar, bv. van januari tot augustus bij de huidige werkgever, van augustus tot december bij een andere werkgever.
Krijg je dan je eindejaarspremie bij de huidige werkgever voor de gewerkte maanden (januari - augustus) uitbetaald met je laatste loon?
Thanks!
anders zouden ze dat daar wel specifieren