Archief - enkele vragen over winkelbeveiliging...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bjornskens

Legacy Member
hallo , ik heb enkele vragen over winkelbeveiliging, zou mij iemand kunnen helpen om enkele schaalpunt vragen en/of rangorde vragen te geven, mijn inspiratie laat mijn jammer genoeg in de steek :(

bedankt op voorhand ;)

mvg

Dewildeman B.

NotoriousP

Legacy Member
Je hebt vragen en nu vraag je aan ons om u vragen te geven? :wtf:

bjornskens

Legacy Member
ik wil een Enquête maken over winkel beveiling en weet niet echt goed welke vragen ik daarover moet stellen? daarbij vraag ik jullie hulp.

mvg

Bunecarera

Legacy Member
bjornskens zei:
hallo , ik heb enkele vragen over winkelbeveiliging, zou mij iemand kunnen helpen om enkele schaalpunt vragen en/of rangorde vragen te geven, mijn inspiratie laat mijn jammer genoeg in de steek :(

Come again?

Btw, geen huiswerkvragen hier.
Denk ff na en doe het vooral zelf.

[B]Rocketeer

Legacy Member
Bent u ooit al overvallen?
Heeft u al te maken gekregen met diefstal?
Was het diefstal door werknemer, klant of beiden?
Heeft u winkelbeveiliging?
Beschikt u over camera's?
Beschikt u over detectoren (ge kent wel die paalkes aan de winkel)?
Beschikt u over anti-ramkraak beveiliging?
Beschikt u over een alarmsysteem?
Tot welke sector behoort uw winkel? (kwestie om nadien na te kunnen gaan waar de meeste problemen zitten, soort beveiligingen)
Beschikt u over externe nachtbewaking, dagbewaking fo beiden?
Hoeveel keer heeft u al te maken gehad met diefstal?
Hoeveel keer al met inbraak?
Hoeveel geld zou u willen spenderen aan winkelbeveiliging (per maand/jaar/éénmalig, en ge maakt da een van 0 tot 1000€, van ... tot ...)

----------------------------
Ist da wa ge bedoelt?

Insanitarium

Legacy Member
Gewoon in de onderzoeksliteratuur zoeken welke de hiaten zijn, wat anderen aanbevelen van te onderzoeken, ...

bjornskens

Legacy Member
[B]Rocketeer;15934919 zei:
Bent u ooit al overvallen?
Heeft u al te maken gekregen met diefstal?
Was het diefstal door werknemer, klant of beiden?
Heeft u winkelbeveiliging?
Beschikt u over camera's?
Beschikt u over detectoren (ge kent wel die paalkes aan de winkel)?
Beschikt u over anti-ramkraak beveiliging?
Beschikt u over een alarmsysteem?
Tot welke sector behoort uw winkel? (kwestie om nadien na te kunnen gaan waar de meeste problemen zitten, soort beveiligingen)
Beschikt u over externe nachtbewaking, dagbewaking fo beiden?
Hoeveel keer heeft u al te maken gehad met diefstal?
Hoeveel keer al met inbraak?
Hoeveel geld zou u willen spenderen aan winkelbeveiliging (per maand/jaar/éénmalig, en ge maakt da een van 0 tot 1000€, van ... tot ...)

----------------------------
Ist da wa ge bedoelt?

wel ik vind dit zeer goede vragen maar het zijn vragen die gericht zijn naar de consument doe ik zoek.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan