$tarbuck$
Legacy Member
Dag iedereen,
Voor een eindwerk heb ik nog wat respons nodig op mijn enquête. Zouden jullie me even willen helpen door deze in te vullen? Het is een onderzoek naar impressiemanagement. Deze enquête duurt slechts 2 minuten om in te vullen!
http://enquete.rss.howest.be:7777/sst/enqimpressiema/questionnaire.htm
Alvast bedankt! :applause:
Voor een eindwerk heb ik nog wat respons nodig op mijn enquête. Zouden jullie me even willen helpen door deze in te vullen? Het is een onderzoek naar impressiemanagement. Deze enquête duurt slechts 2 minuten om in te vullen!
http://enquete.rss.howest.be:7777/sst/enqimpressiema/questionnaire.htm
Alvast bedankt! :applause: