Archief - Enquête over (èchte) mannenproducten (slechts 6 min)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boosty

Legacy Member
Hallo iedereen

Ik ben bezig met een businessplan op te stellen en heb daarbij jullie hulp nodig. Om te zien of het idee wel kan werken, zou ik erg geholpen zijn mochten jullie onderstaande enquête invullen.

Ze duurt slechts 6 minuten om in te vullen en jullie zouden me er enorm bij helpen.

Enquête

Antwoorden zijn uiteraard anoniem.

Alvast bedankt!
Glenn

Edit:
Disclaimer: het gaat niet over auto's, naaktbladen of bier ;) Maar spullen die je elke dag als man gebruikt.

Boosty

Legacy Member
Toch dingen die je elke dag gebruikt? Wou eigenlijk vooral zeggen dat het niet over zalfjes of crèmes ging... :)

Ok, disclaimer dan: het gaat niet over auto's, naaktbladen of bier :p Gewoon, dingen die je elke dag (als man) gebruikt.

Boosty

Legacy Member
glashelder zei:
Ik ben een vrouw en ik gebruik al die dingen ook :unsure:
Uiteraard ;) Je mag de enquête ook invullen hoor.
Mijn businessplan focust zich eigenlijk vooral op mannen, vandaar de titel.

Boosty

Legacy Member
Bedankt voor iedereen die de enquête al heeft ingevuld! :D

Hopelijk zijn er nu nog mensen die vandaag overdag niet online zijn geweest (of waar 9lives geblocked wordt op het werk :p ) die ook even de tijd willen nemen om het in te vullen :)

Inco

Legacy Member
Ondergoed & sokken is hier een 2tal jaar een probleem geweest totdat ik het beu was & mij 40 paar ondergoed & 60 paar sokken heb aangeschaft, nu geraak ik de maand toch wel vlot door :)

Boosty

Legacy Member
Inco zei:
Ondergoed & sokken is hier een 2tal jaar een probleem geweest totdat ik het beu was & mij 40 paar ondergoed & 60 paar sokken heb aangeschaft, nu geraak ik de maand toch wel vlot door :)
Bewijst op zijn minst dat er sommige mensen het probleem kennen :D En jij hebt het op je eigen manier opgelost. ;)
Ik probeer dus een alternatieve oplossing aan te bieden en probeer nu dus vooral uit te zoeken of de 'markt' groot genoeg is.

Faun

Legacy Member
Sokken waren vroeger ook een probleem. Op ibood dan es 40 paar gekocht en sindsdien kan ik wel even voort, maar ik heb er bijlage geen 40 meer.

Btw, waar is het optie van scheermachine? :)

Faun

Legacy Member
Boosty zei:
'Scheergerei' is een algemene term, je mag die daarvoor gebruiken hoor.
Bedankt om de tijd te nemen!

Zonder scheermachine kan je natuurlijk wel moeilijk vallen, dus valt die toch beetje buiten het bestek van het onderzoek. Mesjes switchen doe je misschien es jaarlijks, maar dan hoeft dat niet superdringend gebeuren dus kun je niet echt zonder valen.

Boosty

Legacy Member
Faun zei:
Zonder scheermachine kan je natuurlijk wel moeilijk vallen, dus valt die toch beetje buiten het bestek van het onderzoek. Mesjes switchen doe je misschien es jaarlijks, maar dan hoeft dat niet superdringend gebeuren dus kun je niet echt zonder valen.
Klopt hoor. Daar kan je naar waarheid dan "Is nog nooit gebeurd" aanduiden, of het niet aanvinken.

Boosty

Legacy Member
Heb al heel wat reacties gekregen waarvoor heel erg bedankt!
Ik heb nu vooral nog werkende mannen nodig, die groep is nog niet representatief genoeg

Laatste keer dat ik de thread bump, beloofd ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan