Yoda
Legacy Member
Ik zit momenteel in mijn laatste jaar ASO wiskunde - wetenschappen en ben de laatste weken mijn hoofd aan het breken over wat ik wil verder studeren en aan welke hogeschool.
Nadat ik vandaag, op de opendeurdag aan de katholieke hogeschool kempen, de cursussen heb gezien van Biowetenschappen (ind. ing) heb ik besloten toch niet voor ind. ingenieur te gaan. De chemie is hetgene wat me tegenhoudt.
Ik heb ook brochures ontvangen met de post over de richting landschaps- en tuinarchitectuur, een professionele bachelor die men kan volgen aan de Ersamus hogeschool te Jette en aan de hogeschool Gent.
Na deze bachelor kan men nog een master in stedenbouw en ruimtelijke planning volgen.
Nu heb ik 2 vragen:
1) Welke hogeschool raden jullie aan en waarom?
2) Zal er later wel genoeg werk zijn als landschaps- en tuinarchitect of als stedenbouwkundige?
Nadat ik vandaag, op de opendeurdag aan de katholieke hogeschool kempen, de cursussen heb gezien van Biowetenschappen (ind. ing) heb ik besloten toch niet voor ind. ingenieur te gaan. De chemie is hetgene wat me tegenhoudt.
Ik heb ook brochures ontvangen met de post over de richting landschaps- en tuinarchitectuur, een professionele bachelor die men kan volgen aan de Ersamus hogeschool te Jette en aan de hogeschool Gent.
Na deze bachelor kan men nog een master in stedenbouw en ruimtelijke planning volgen.
Nu heb ik 2 vragen:
1) Welke hogeschool raden jullie aan en waarom?
2) Zal er later wel genoeg werk zijn als landschaps- en tuinarchitect of als stedenbouwkundige?