ikenjij
Legacy Member
Hallo,
Als student heb ik ferm de indruk dat examens helemaal niet eerlijk aan het verlopen zijn, en de school blijft maar verder gaan, in dingen die helemaal niet kunnen naar mijn mening.
Afgelopen week, hebben ze zomaar een examen veranderd van datum, omdat de leerkracht afwezig blijkt te zijn.
Zojuist heb ik een mondeling examen gehad, in groep.
De leerkracht was echter niet aanwezig, ( zelfde als hier boven vermeld ), komt er een andere leerkracht en een persoon luisteren naar ons.
Echter denken die 2, dat we iets helemaal anders moesten voorbereiden wat niet waar is. Na ons mondeling, uiteraard een kleine discussie omdat ze niet wisten wat we moesten doen. Bellen ze naar de leerkracht die dit moest afnemen, zegt die dat we dat wel moesten maken. ( terwijl we met 3 vooraan stonden die uit de lucht vielen, + de 10 andere studenten die buiten stonden te wachten wisten hier ook niet van )
Terwijl ik zwart op wit staan heb wat de opdracht was.
Nu voor het verzette examen kan die leerkracht opnieuw niet aanwezig zijn, en wordt deze afgenomen voor dezelfde leerkracht als vandaag.
Maar het enige wat die doet, zijn vragen terug reflecteren naar zijn cursus van vorig jaar (heeft hij ook op dit mondeling gedaan), wat ik helemaal NOT DONE vindt..
Kvraag mezelf als, of diene mens ooit ons boek zal gelezen hebben.
Nu is ook het probleem dat onze opleidingscoordinator net departementshoofd is geworden, dus zitten wij ook al zonder opleidingscoordinator.
Kvraag mij dus nu gewoon af, in hoevere dit allemaal mogelijk is, dat ze gewoon met onze voeten blijven spelen... Kmoest normaal al in vakantie zijn..
+ Als er toch maar een leerkracht gekozen wordt om mijn volgend mondeling af te nemen, kan ik dan ook zelf iemand gaan kiezen ?!
Als student heb ik ferm de indruk dat examens helemaal niet eerlijk aan het verlopen zijn, en de school blijft maar verder gaan, in dingen die helemaal niet kunnen naar mijn mening.
Afgelopen week, hebben ze zomaar een examen veranderd van datum, omdat de leerkracht afwezig blijkt te zijn.
Zojuist heb ik een mondeling examen gehad, in groep.
De leerkracht was echter niet aanwezig, ( zelfde als hier boven vermeld ), komt er een andere leerkracht en een persoon luisteren naar ons.
Echter denken die 2, dat we iets helemaal anders moesten voorbereiden wat niet waar is. Na ons mondeling, uiteraard een kleine discussie omdat ze niet wisten wat we moesten doen. Bellen ze naar de leerkracht die dit moest afnemen, zegt die dat we dat wel moesten maken. ( terwijl we met 3 vooraan stonden die uit de lucht vielen, + de 10 andere studenten die buiten stonden te wachten wisten hier ook niet van )
Terwijl ik zwart op wit staan heb wat de opdracht was.
Nu voor het verzette examen kan die leerkracht opnieuw niet aanwezig zijn, en wordt deze afgenomen voor dezelfde leerkracht als vandaag.
Maar het enige wat die doet, zijn vragen terug reflecteren naar zijn cursus van vorig jaar (heeft hij ook op dit mondeling gedaan), wat ik helemaal NOT DONE vindt..
Kvraag mezelf als, of diene mens ooit ons boek zal gelezen hebben.
Nu is ook het probleem dat onze opleidingscoordinator net departementshoofd is geworden, dus zitten wij ook al zonder opleidingscoordinator.
Kvraag mij dus nu gewoon af, in hoevere dit allemaal mogelijk is, dat ze gewoon met onze voeten blijven spelen... Kmoest normaal al in vakantie zijn..
+ Als er toch maar een leerkracht gekozen wordt om mijn volgend mondeling af te nemen, kan ik dan ook zelf iemand gaan kiezen ?!