Hey
Voor een proces ingenieur functie moet k binnenkort selectietesten doen bij fluxys. Heb vroeger gehoord dat dat geen simpele testen zijn fysica wis mech thermo?!. Hele selectieprocedure enz...
Iemand die mij hier meer over kan vertellen?
Alvast merci