MatthiasB
Legacy Member
Hallo,
Ik zou graag een opleiding volgen bij Syntra (voltijdse dagopleiding) die van start gaat 21 januari 2013 tot en met eind juni. Dit is een opleiding met stage enz.. Als je geslaagd bent voor alles bekom je je getuigschrift elektrotechnisch installateur. Ik ben momenteel werkende, kan ik een loopbaanonderbreking doen of stoppen met werken en genieten van een werkloosheidsuitkering? Ik ben al 5 jaar en 4 maanden werkende in een bedrijf maar dit ligt me niet meer.
Kan ik met dit getuigschrift Elektrotechnisch Installateur aan de slag bij Eandis? Daarvoor zou ik het eigenlijk doen.
Ik ben in 2007 gestopt in het 5de jaar TSO Elektrische Installaties.
Kan iemand me verder helpen?
Groeten,
Matthias.
Ik zou graag een opleiding volgen bij Syntra (voltijdse dagopleiding) die van start gaat 21 januari 2013 tot en met eind juni. Dit is een opleiding met stage enz.. Als je geslaagd bent voor alles bekom je je getuigschrift elektrotechnisch installateur. Ik ben momenteel werkende, kan ik een loopbaanonderbreking doen of stoppen met werken en genieten van een werkloosheidsuitkering? Ik ben al 5 jaar en 4 maanden werkende in een bedrijf maar dit ligt me niet meer.
Kan ik met dit getuigschrift Elektrotechnisch Installateur aan de slag bij Eandis? Daarvoor zou ik het eigenlijk doen.
Ik ben in 2007 gestopt in het 5de jaar TSO Elektrische Installaties.
Kan iemand me verder helpen?
Groeten,
Matthias.