Archief - Gezocht grafisch vormgever/webdesigner

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AndyVDE

Legacy Member
Hoi

Mijn collega en ik (uit Sint-Niklaas) zoeken voor ons project iemand die creatief is op gebied van grafische vormgeving. Alsook iemand die thuis is in de wereld van webdesign.

Ben je geïnteresseerd neem dan snel contact op. Ben je student, freelancer,...enz. Altijd welkom.

We zijn ook voortdurend bezig met het opzetten van nieuwe ideeën en activiteiten. Waar je als ontwerper ook actief aan deelneemt.

Er wordt geluisterd naar jouw mening en jouw ingebrachte voorstellen worden uitvoerig besproken.

Je bepaalt dus mede de toekomst van de onderneming.

Hopelijk tot binnenkort.

mvg Andy

mericin

Legacy Member
Beste,

Even mij voorstellen
Ik ben een 21-jarige jongeman die in zijn 1e jaar Accountancy-Fiscaliteit zit. Daarnaast volg ik een avondopleiding (2e jaar) Analist-programmeur
om een webprogrammeur te kunnen worden. Ondertussen heb ik al 2 jaar ervaring als webdesigner en ben ik goed in staat om de ontwikkeling en beheervan een website op mij te nemen.

Wat ik u kan bieden

  • Met HTML,CSS en Javascript zorg ik ervoor een de website naar behoren werkt. Klanten willen vaak zelf de teksten en beelden van zijn websiteaanpassen. Om die reden ben ik begonnen met het gebruiken van Wordpress en Drupal. Wel moet ik zeggen dat ik nog een newbie ben op het gebied van CMS.
  • Ontwerpen van flyers, logo's, banners

Wanner ik vrij ben en hoe u mij kunt contacteren
Ik ben beschikbaar vanaf 20 juni 2012 . Indien u nog met vragen zit, twijfel dan zeker niet om het te vragen en stuur mij gerust een mailtje naar [email protected]

Vriendelijke groeten
Jean-Baptiste

etii0

Legacy Member
AndyVDE zei:
Hoi

Mijn collega en ik (uit Sint-Niklaas) zoeken voor ons project iemand die creatief is op gebied van grafische vormgeving. Alsook iemand die thuis is in de wereld van webdesign.

Ben je geïnteresseerd neem dan snel contact op. Ben je student, freelancer,...enz. Altijd welkom.

We zijn ook voortdurend bezig met het opzetten van nieuwe ideeën en activiteiten. Waar je als ontwerper ook actief aan deelneemt.

Er wordt geluisterd naar jouw mening en jouw ingebrachte voorstellen worden uitvoerig besproken.

Je bepaalt dus mede de toekomst van de onderneming.

Hopelijk tot binnenkort.

mvg Andy

Het was eerst een politieke beweging, nu is het een onderneming?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan