AndyVDE
Legacy Member
Hoi
Mijn collega en ik (uit Sint-Niklaas) zoeken voor ons project iemand die creatief is op gebied van grafische vormgeving. Alsook iemand die thuis is in de wereld van webdesign.
Ben je geïnteresseerd neem dan snel contact op. Ben je student, freelancer,...enz. Altijd welkom.
We zijn ook voortdurend bezig met het opzetten van nieuwe ideeën en activiteiten. Waar je als ontwerper ook actief aan deelneemt.
Er wordt geluisterd naar jouw mening en jouw ingebrachte voorstellen worden uitvoerig besproken.
Je bepaalt dus mede de toekomst van de onderneming.
Hopelijk tot binnenkort.
mvg Andy
Mijn collega en ik (uit Sint-Niklaas) zoeken voor ons project iemand die creatief is op gebied van grafische vormgeving. Alsook iemand die thuis is in de wereld van webdesign.
Ben je geïnteresseerd neem dan snel contact op. Ben je student, freelancer,...enz. Altijd welkom.
We zijn ook voortdurend bezig met het opzetten van nieuwe ideeën en activiteiten. Waar je als ontwerper ook actief aan deelneemt.
Er wordt geluisterd naar jouw mening en jouw ingebrachte voorstellen worden uitvoerig besproken.
Je bepaalt dus mede de toekomst van de onderneming.
Hopelijk tot binnenkort.
mvg Andy