BrNlicious
Legacy Member
Ik moet morgen een presentatie geven over mijn gip project een mailserver.
Ik heb doorheen het jaar mijn project gemaakt in Ubuntu linux. Ik heb gewerkt met sendmail, Qpopper en Bind9.
Nu mijn vraag is: Is er iemand die al iets soort gelijk heeft gemaakt en misschien enkele tips kan geven voor de presentatie of misschien iets van mogelijke vragen die gesteld worden.
Dank bij voorbaat.
Ik heb doorheen het jaar mijn project gemaakt in Ubuntu linux. Ik heb gewerkt met sendmail, Qpopper en Bind9.
Nu mijn vraag is: Is er iemand die al iets soort gelijk heeft gemaakt en misschien enkele tips kan geven voor de presentatie of misschien iets van mogelijke vragen die gesteld worden.
Dank bij voorbaat.