Bananarama
Legacy Member
Ik leg volgende week mijn laatste examen als bachelor af en ga in juli en augustus vakantiewerk doen. Toen ik ging solliciteren hebben ze mijn loon bepaald volgens barema, maar toen had ik dus nog geen bachelor. Stel dat ik geen herexamens heb en dus in juni afstudeer, moet mijn loon dan niet hoger liggen dan wat ze mij een paar maanden geleden voorgeschoteld hebben?
Zou het niet raar dat 3 jaar ouder zijn wél meer loon oplevert en 3 jaar meer kennis niet?