PersonalJesus
Legacy Member
Hallo jongens en meisjes
Ik doe deze periode mijn examens voor de centrale examencommissie, maar door omstandigheden zou het kunnen dat ik niet aan alle examens kan deelnemen. Nu heb ik al opgevangen van mensen die hogeschool volgen en tijdens het jaar dan de attesten voor desbetreffende vakken behalen. Op de site van bijvoorbeeld artevelde vind ik hier niets over terug ... weet iemand hier het fijne van?
bedankt
Ik doe deze periode mijn examens voor de centrale examencommissie, maar door omstandigheden zou het kunnen dat ik niet aan alle examens kan deelnemen. Nu heb ik al opgevangen van mensen die hogeschool volgen en tijdens het jaar dan de attesten voor desbetreffende vakken behalen. Op de site van bijvoorbeeld artevelde vind ik hier niets over terug ... weet iemand hier het fijne van?
bedankt


