Archief - Howest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

misty

Legacy Member
Is er hier op dit forum iemand die Entertainment Marketing studeert aan Howest in Brugge.
Ik denk er sterk aan om deze studie te starten in september.
Alle info, eender wat, is welkom. Ik doe nu een 7de jaar tso, maar wil nog niet gaan werken daarna. Ik heb handel gedaan in het SO.

Irriducibili

Legacy Member
misty zei:
Is er hier op dit forum iemand die Entertainment Marketing studeert aan Howest in Brugge.
Ik denk er sterk aan om deze studie te starten in september.
Alle info, eender wat, is welkom. Ik doe nu een 7de jaar tso, maar wil nog niet gaan werken daarna. Ik heb handel gedaan in het SO.

Als dat de enigste reden is dat je wil verder studeren...
:ironic:

misty

Legacy Member
Momentje, ik heb al gewerkt maar met een SO handel ben je nie zoveel. Ik kon dan wel werken maar moest tevreden zijn met een luizig kantoorbaantje waar ik niks anders deed dan klasseren en telefoons opnemen. Ik wil wel iets waar ik mijn creativiteit in kwijt kan en daarom sprak deze richting me aan. Ik ben ook geen kei in wiskunde, maar mijn talen mogen er wel zijn. Ik had ook gedacht aan office management maar das weeral zo'n kantoorbaantje, en daarom nogmaals een warme oproep naar studenten die deze richting reeds begonnen zijn.

Chappii (oi22)

Legacy Member
misty zei:
Is er hier op dit forum iemand die Entertainment Marketing studeert aan Howest in Brugge.
Ik denk er sterk aan om deze studie te starten in september.
Alle info, eender wat, is welkom. Ik doe nu een 7de jaar tso, maar wil nog niet gaan werken daarna. Ik heb handel gedaan in het SO.

Ik ben zelf ook van plan om bedrijfsmanagment met Digital marketing te gaan studeren volgend jaar. Heb al bij een paar mensen rondgevraagd, infodagje gedaan.

Het ziet er me een aangename school uit, de lectoren zijn begaan met u (naar wat ik hoor van mensen die daar zitten) de sfeer is goed en de lessen zijn praktijkgericht.

Negatief is misschien de ietwat verouderde structuur, maar grotendeels doe je het toch met je eigen laptop, dus dat valt al bij al wel mee.

Als je nog vragen hebt, shout.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan