vboy
Legacy Member
Ik zie veel mensen die niet weten hoe ze moeten afprinten (via het kdg netwerk),
dus ik zet hier even snel een tutorial van hoe je het moet doen:
1) Surf naar \\kdgprn01.admin.kdg.be (enkel met Internet Explorer)
2) Vul je studentengegevens in (gebruikersnaam: [email protected] paswoord: jouw KdG paswoord (begint meestal met "KdG_")
3) Je ziet nu een lijst met printers. Rechtsklik op 'SHEBPRINTER' en klik 'connect' (of in het Nederlands 'verbinden').
4) Deze printer zal nu de benodigde programma's installeren zodat je via het beveiligde KdG netwerk kunt printen
Let wel dat je verbonden moet zijn met het KdG-Student netwerk (dit is het beveiligde netwerk) om te kunnen printen van de SHEBPRINTER.
Indien er vragen zijn, mogen ze gerust gesteld worden.
Mvg,
dus ik zet hier even snel een tutorial van hoe je het moet doen:
1) Surf naar \\kdgprn01.admin.kdg.be (enkel met Internet Explorer)
2) Vul je studentengegevens in (gebruikersnaam: [email protected] paswoord: jouw KdG paswoord (begint meestal met "KdG_")
3) Je ziet nu een lijst met printers. Rechtsklik op 'SHEBPRINTER' en klik 'connect' (of in het Nederlands 'verbinden').
4) Deze printer zal nu de benodigde programma's installeren zodat je via het beveiligde KdG netwerk kunt printen
Let wel dat je verbonden moet zijn met het KdG-Student netwerk (dit is het beveiligde netwerk) om te kunnen printen van de SHEBPRINTER.
Indien er vragen zijn, mogen ze gerust gesteld worden.
Mvg,

Ben zeer trots op u dat jij 'n goede mens bent.
En duur.