jochemke
Legacy Member
Hey,
Ik ga volgend jaar waarschijnlijk toegepaste informatica volgen maar de laatste weken heb ik veel vrije tijd wegens geen school en ijsbaan( ben daar in het weekend kelner) die gesloten is tot september en dan houd ik me bezig met dingen die eigenlijk te maken hebben met 2 dingen die ik graag doe namelijk ict en horeca.
Ik maak dus vooral websites en help anderen om hun pc te optimaliseren voor hun gebruik en noden, anderzijds probeer ik nieuwe drankjes en cocktails te maken en de bijbehorende versieringen en versnaperingen te combineren.
Ook help ik veel bij mijn familie en vrienden om feestjes en etentjes bij hun thuis mee te organiseren en voor te bereiden.
Maar mijn vraag is nu kan je die 2 combineren? Als je dan echt gaat werken.
En wat moet je zoal kunnen om bijvoorbeeld barman/kelner te worden of een eigen cafe of iets dergelijk te beginnen?
Alvast bedankt
Ik ga volgend jaar waarschijnlijk toegepaste informatica volgen maar de laatste weken heb ik veel vrije tijd wegens geen school en ijsbaan( ben daar in het weekend kelner) die gesloten is tot september en dan houd ik me bezig met dingen die eigenlijk te maken hebben met 2 dingen die ik graag doe namelijk ict en horeca.
Ik maak dus vooral websites en help anderen om hun pc te optimaliseren voor hun gebruik en noden, anderzijds probeer ik nieuwe drankjes en cocktails te maken en de bijbehorende versieringen en versnaperingen te combineren.
Ook help ik veel bij mijn familie en vrienden om feestjes en etentjes bij hun thuis mee te organiseren en voor te bereiden.
Maar mijn vraag is nu kan je die 2 combineren? Als je dan echt gaat werken.
En wat moet je zoal kunnen om bijvoorbeeld barman/kelner te worden of een eigen cafe of iets dergelijk te beginnen?
Alvast bedankt
