Gandalf1993
Legacy Member
Ik ben eindelijk afgestudeerd en ga beginnen aan het hoger onderwijs. Alles verliep prima, heb redelijke punten, etc.
Het probleem is: Ik moet mijn cursussen afgeven, voor controle(inspectie) terwijl ik bijna geen cursussen heb.
Ik heb ze (behalve wisk, fysica en chemie) na de examens weggegooid.
Zou dit een probleem kunnen vormen?
Het probleem is: Ik moet mijn cursussen afgeven, voor controle(inspectie) terwijl ik bijna geen cursussen heb.

Ik heb ze (behalve wisk, fysica en chemie) na de examens weggegooid.
Zou dit een probleem kunnen vormen?
