DaJerre
Legacy Member
Dag iedereen,
ik ben nog steeds aan het twijfelen voor volgend jaar. Het wordt zeker Businessmanagement maat de twijfel is nu welke afstudeerrichting.
Handelswetenschappen wordt het al zeker niet, de wiskunde zou niet lukken.
Ik twijfel eigenlijk tussen 2 richtingen, A&F en rechtspraktijk.
Bij Rechtspraktijk aan Plantijn spreekt mij de afstudeerrichting International Law and Business heel hard aan. Maar er is weinig daarover te vinden (behalve dan op de site van Plantijn). Zijn er mensen die deze afstudeerrichting volgen?
En wat zijn de mogelijkheden naar de toekomst toe? Want mijn ambitie is niet notarishulp ofzo, ik wil in een bedrijf terechtkomen. Omdat deze richting zich ook hard naar het buitenland richt vind ik ze ook echt interessant.
Zijn er mensen die dit volgen of er meer over weten?
ik ben nog steeds aan het twijfelen voor volgend jaar. Het wordt zeker Businessmanagement maat de twijfel is nu welke afstudeerrichting.
Handelswetenschappen wordt het al zeker niet, de wiskunde zou niet lukken.
Ik twijfel eigenlijk tussen 2 richtingen, A&F en rechtspraktijk.
Bij Rechtspraktijk aan Plantijn spreekt mij de afstudeerrichting International Law and Business heel hard aan. Maar er is weinig daarover te vinden (behalve dan op de site van Plantijn). Zijn er mensen die deze afstudeerrichting volgen?
En wat zijn de mogelijkheden naar de toekomst toe? Want mijn ambitie is niet notarishulp ofzo, ik wil in een bedrijf terechtkomen. Omdat deze richting zich ook hard naar het buitenland richt vind ik ze ook echt interessant.
Zijn er mensen die dit volgen of er meer over weten?
