mseker7353
Legacy Member
Beste,
momenteel volg ik wetenschappen-wiskunde 6u en volgend jaar ga ik ofwel ir.architectuur of architectuur volgen. Mijn vraag is nu: is 6u wisk haalbaar voor ir architectuur ? Wat is het verschil tussen beide richtingen ? Zijn er mensen die 1 van deze richtingen volgen en die hierover iets willen zeggen ? Enkele tips? Mensen die nog dingen kwijt willen....
Alvast bedankt !
momenteel volg ik wetenschappen-wiskunde 6u en volgend jaar ga ik ofwel ir.architectuur of architectuur volgen. Mijn vraag is nu: is 6u wisk haalbaar voor ir architectuur ? Wat is het verschil tussen beide richtingen ? Zijn er mensen die 1 van deze richtingen volgen en die hierover iets willen zeggen ? Enkele tips? Mensen die nog dingen kwijt willen....
Alvast bedankt !